Piggelin

Idag har jag haft en sjuhelvetes skön dag!
Vet inte om det beror på min början på dagen med ett ryggpass och 20min cardio efteråt.
Eller om det är den underbara solen!! Eller bara en bra dag helt enkelt! :)



Testade Celsius för första gången idag och jag gillade det skarpt.
Säger som Isa "det är som bumbibärssaften är för bumbibjörnarna".. hade jag inte haft tidsbrist i morse så skulle jag LÄTT sprungit lääänge till på bandet..
Benen gick som bara den och jag kände mig grymt pigg! :)

Ikväll har jag suttit i möte efter jobbet, så nu blir det kvällsmellis och sedan soffläge.


Eye candy....




Kommentarer
Postat av: hannah

yeah snygging! Skönt med en sån dag!

See you tomorrow!

2010-03-08 @ 21:24:32
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0