Första passet

Avklarat, fan va skönt!
Men det tog emot i kroppen vilket inte är så konstigt, då jag vilat i 1½ vecka och spinning är ju rätt så påfrestande.

Sedan blev det raka vägen till stallet och fodra hästar..
Nu vill jag bara ha vår så ridbanan kommer fram.
Så jävla less på snön som jag är nu har jag nog aldrig varit!

Stockholmsresan är inställd så det blir shopping hemma för fulla muggar i helgen!
Det gillar jag! :D
Ska ut på jeansjakt och hoppas jag hittar några riktigt cleana.. ungefär ngt i den här stilen.
Blir kanske så jag får beställa, men det är ju inte allt i världen.

Sedan ska det inhandlas lite träningskläder, proteinpulver och annat smått och gott.
Isa, vad säger du om Celcius? 
Tror nog det slinker med några sådana burkar hem också, måste ju testa.

Till sista IKEA, där finns ju en hel del som Fancy behöver till la casa.

Sitter på bortaplan ikväll, dags att vara social.



Kommentarer
Postat av: hannah

hakar gärna med till diverse affärer men inte hemma i helgen, ngn annan dag! säg till bah! Bortaplan , hu?

2010-03-03 @ 23:48:12
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: PAPPSEN

Jag önskar dig en underbart skön dag. Här hemma har vi en sådan där skön gnistrande varm och härlig förvårsdag. Ettt fantasktiskt solsken och bara vitt vitt vitt.

Ha det bra, pappsenkramar

2010-03-04 @ 11:02:22
Postat av: Petra

Är jag den enda som ännu inte har provat på Celsius? :-(



Ha en bra dag vackra kvinna!

2010-03-04 @ 11:40:13
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: isabell

Celsius är för mig som bumbibärssaften är för bumbibjörnarna, jag studsar fram i en hejdundrandes fart :) Du måste prova! Finns en massa olika smaker, med eller utan kolsyra.



Kan vara så att det bara är en placebo-effekt, men det spelar ingen roll.. så länge det funkar så fortsätter jag med det :)

2010-03-04 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0