Woop woop

Idag var det min "Leg day"... bra start på träningsveckan!

Du som är totalt ointresserad om min träning kan sluta läsa nu... ;)
Och fortsätta lite längre ner..

-------------------------------------------------------

Benspark 3x15 25kg

Knäböj 2x12 30kg 3x10 50kg (riktigt klenis här.. sååå jobbig övning)
Ingen pass idag, körde därför i smithen.

Knästående lårcurl 3x15 25kg

"Finnen" 3xmax
Räknade inte utan körde bara så mkt jag orkade.

Iso-lateral Benpress 3x8 55kg (Iso-lateral betyder att man kör ett ben i taget) alltså 55kg/ben.
Här kan jag verkligen ta ut mig til max, gillar den mer än knäböj! :)

Sittande vadpress 15kg 3x 10st halvrörelser mitten till toppläge, 10st bottenläge till mitten, 10st från bott till topp. Sinnesjukt brännande vader efter detta.. orkar inte alls lasta på nå mkt vikter här.

I det stora hela är jag riktigt nöjd med passet, det går åt rätt håll! :D

-------------------------------------------------------

Jag vill se SATC 2... Vem vill se den med mig???
Ingen höjdare att gå på bio själv!

När lönen kommer ska jag fixa till balkongen, så det blir lite mysigt där ute.
Tyvärr så är ju vädret för kasst för att sitta där ute.
Men det är ju tyvärr en helt vanlig svensk sommar.. suck..
Give me some sun god damn it!!





Matlådor är fixade, nu blir det en dusch sedan sängen.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Hannah

meh vi ska ju se den jöö!!

Bara det att jag jobbar nästan alla dar denna vecka.. men nästa??

2010-06-15 @ 00:57:54
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Karin

Den var sjukt kul och bra!! Filmen alltså =)

2010-06-15 @ 20:10:20
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Kickan

satc tvåan är GRYM :) du om jag inte tar mig in på skolan nu så kanske jag kom å våldgästar dig? ;)

2010-06-15 @ 22:04:31
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0