Vilken dag!

Helt underbart väder, det enda felet var ju att jag har jobbat hela dagen!
Men man blir i alla fall mkt gladare av att solen skiner :D

--------------------

Dagens träning - Axlar och mage

Sittande axelpress m. hantlar 2x12 8kg, 3x12 10kg
(var faktiskt lite lätt idag, öka nästa vecka!)

Sittande sidolyft med hantlar 3x12 6kg

Axelpress i maskin 1x12 15kg 2x12 20kg

Sidolyft i cabel 3x12 2.5kg

Omvänd peckfly 2x12 26kg, 1x12 19kg

Crunches på boll 3xmax

Magmaskin 3xmax

------------------

I morrn är det onsdag.. snart helg, IGEN! :)
och ännu närmare semestern... OM jag längtar hem till mitt norrland!
Min familj och mina vänner.. shit vad jag saknar er!!

Då plånboken ekar tom så blev jag bjuden på mat av Tessan ikväll.
Donken och en McFeast... mums! Tack babe! :)
Jag, Tessan och Josse..



Svirade runt i hennes "sportbil" och drack en kaffe nere vid hamnen.
Skön kväll...
Men nog var det liiite kyligt ute ändå.
Jag vill ha varma vindar och tropiska nätter. ♥

Gokart med jobbet i morrn, middag och andra trevligheter.. Det ser jag fram emot!
Så jävla kul! hornen i pannan växer ut, det enda som finns är KÖR för att vinna ;P

Så ljust ute.. sova?? nej, känns inte helt rätt.. haha
Känner mig lite "full i fan".. vill hitta på ngt tokigt bus! :cool:



Men det blir väl sängen snart... som sig bör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0