Veckan so far

Som jag dillat om tidigare så är jag inte hemma så mkt i veckan.
Nu är jag iaf det och passar på att skriva ngr rader.

Bilder från i fredags med mina tjejer!







Har precis kommit hem från jobb och gym.
V-formen fick sitt för den här veckan, känns skönt att jag ändå hunnit med träningen som jag ska. :)

Det enda som falerar är mitt hem, hinner inte göra annat än packa ur väskan och packa om.
Så det är precis vad jag ska ta tag i nu.. packa inför helgen!

Träningskläder till tusen, vanliga kläder såklart och en massa annat tjaffs.
Sedan en snabbis till stallet, natta hästar och vidare till mat och kanske ett glas vin.
Mysigt värre... ;)

Vädret är grymt härligt, jag mår grymt bra, livet är Top Notch!



Kryssningsvärdinnan in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0