Sommarkort inköpt!

dsc02809 (MMS)

Sommarkort inköpt.. Övervägde gym inne i stan mot outlet.. Blev detta då det var bra pris, öppet dygnet runt, och jag slipper åka in i stan och parkera. Ikväll blir det premiär, men jag lär känna mig lite vilse där inne.. Men det ska bli skönt med ngt nytt ställe, annars kommer det inte bli av att träna på semestern. Det går ju INTE för sig! ;) Ja.. Jag håller medvetet för kortet, blev sjukt het alltså! Haha! Nu ligger jag på ballen och njuter av solen.. Middag ikväll med jobbet, vet inte än om jag tränar före eller efter.


Kommentarer
Postat av: Karin

Öppet dygnet runt? Fan vad najs!

2010-06-17 @ 14:46:29
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: calle

ligger på ballen.....är det något du inte har berättat förut ;)

2010-06-18 @ 10:54:47
Postat av: Fanny

Calle: Hahaha, det är ju en tolkningsfråga ;) I mitt fall så gäller det balkongen :)

2010-06-18 @ 18:55:46
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0