It is all in your mind

Ben är psykist det jobbigaste att köra..
Skulle verkligen behöva ngn som peppade mig under dom passen!
Idag var en sådan dag.. knoppen sa verkligen "nej nu orkar jag inte en till"!
Men det fanns säkert kraft för minst 2!
Hatar när skallen sviker mig...

Försöker tänka på Renatas ord.. "varje steg är ett steg närmare mitt mål"
Varje reps är ett steg närmare MITT mål, men idag tog det som sagt emot..
Kan inte ligga på topp konstant, eller hur! ;)

Sängen nästa!



Några av mina "vänner" när jag kör ben..

Kommentarer
Postat av: Kickan

vi ska förlora 10cm eller 2kg så det är ganska lätta mål :) det är bilringen runt magen som ska bort typ :)jag har så dålig fantasi där jag ska göra mat..

2010-06-08 @ 10:53:50
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Norgud

vore kul att höra lite om vilka vikter du kör på, så kan man även se dina framsteg lättare.. :)

Ben är enligt mig det roligaste att köra ;)

2010-06-08 @ 21:40:41
Postat av: Fanny

Absolut! Visst kan jag börja skriva ner vikterna jag kör på.. :)



Kul för dig att du gillar köra ben, skulle själv behöva tycka mer om det. Men jag har blivit bättre! ;)

2010-06-08 @ 22:03:54
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0