the wind beneath my wings

Eclipse var grym!
Jag ville bara se mer, veta mer, måste nog läsa böckerna.
Vi cyklade ner på stan och hem..
Påväg hem fick jag ett härligt lyckorus o kroppen..
Vinden i mitt hår, luften i mina lungor, glädjen att vara här och nu!

Ville inte avsluta där och sova, utan jag tog med mig datorn, en filt, ljus och ett glas vin ut på balkongen.
Kan säga att ett sånt här avslut på kvällen var inte så dumt.
Helt ensam, bara jag och utsikten, härliga sommaren, skön musik och mina tankar.



Nu blir det sängen, kommer somna fort och sova gott..

Lev och må, njut av dom små sakerna i livet.

ps, I morrn blir det gymmet och ett killer pass! :D

Kommentarer
Postat av: Josse

helt underbart! DÅ är det sommar.. :D

2010-07-22 @ 09:05:29
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Mor

Så mysigt!!!

Pussokram

2010-07-22 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0