Lovely summer night

Tar ett djupt andetag, luften är varm, lite fuktig och jag får "utlandskänsla"..
Älskar sommaren när den är såhär!
En uteservering, ett glas vin och trevlig sällskap skulle inte sitta helt fel nu.
Det är varmt ute såhär sent.. mmmm förtjusande!
Önskar jag kunde bifoga doften och känslan jag har till kära norrland.

Idag har jag lyckats underhålla mig hela dagen, med sällskap hela tiden :)
Frukost på stan med Carro, långpromenad på björnön med Fredrik, middag med Tessan och avslutade kvällen hemma hos Josse och Björn den här filmen..
Gillar ni äventysfilmer så kan jag rekommendera den här!
Jag gillade den, grymma effekter..
Familjen, den kommer göra sig bra på vår tv! ;)



Nu sitter jag här i vanlig ordning.. avslutar kvällen vid datorn precis som vanligt.

Vädret säger sol i morrn, jag håller mina tummar och tår..
Då blir det playan och bättra på brännan.
Sedan har jag date med finaste Vicky, vi ska se Eclipse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0