headline

Tisdag..
Morgonpromenad, frukost, tv, storuman, badsjön, regn, hem till Sandra, catch up snack, middag, glass & kaffe.

Har äntligen fått mysa med Sandra, Emma och deras småkottar. :)
Trots smågrin och ledsna miner, så är det klart att en annan börjar bli sugen på egna kids.
Men den tiden kommer.. :D

Det är så härligt att få träffa mina underbara vänner här hemma!
Hela helgen och nu två dagar har jag bara laddats upp med ny härlig energi av er!
BEAUTIFUL!
Kärlek till er allihop..

Sitter samtidigt och saknar er där hemma.. när jag kommer hem blir det mys och grillning.
Sola, bada, slappa och må gott resten av semestern.

Nu blir det film.. inte kan jag sova än, har lyckats vända helt på dygnet efter helgen. ;)



Älskar den här bilden..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-08 @ 21:31:08
Postat av: Mor

Så fin bild!!!

2010-07-08 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0