Söndag på stan

Hör och häpna, det blev utgång iaf igår.. :)
Drog på mig lite smink och på 30min var jag nere på stan med Carro och Jocke.
Det blev Pluto, grymt bra musik och härliga människor.

Idag blev det lite mer shopping, en tröja och scarf från Gina.
Vi tog även en fika på Espresso House, riktigt nice ställe att sitta på.. Hög Mysfaktor!



Mina fina flickor.. :)



Lovade ju bilder på mina nya inköp, så här kommer dom..

   

Tröja och scarf från Vila         

   

Randig tröja från Vila, luvtröja och scarf från Gina

                                 
Är inne i en leggins och scarf period.. Det är ju så bekvämt och mysigt :)

Nä, nu är det full focus på mitt spinningpass.

Sedan sängen och min beautysleep

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0