Sliter mitt hår

Våren spinpass är på gång, och fasen vad det tar emot!
Men "det löser sig, sa kärringen som sket i vasken".. tids nog, bara det blir innan 3/2.

Idag har julen åkt ur lägenheten, skönt med ändå trist.
Ingen stjärna som konstant lyser upp tillvaron.

Annars har dagen varit lugn, spenderat mkt tid framför den här burken.

Melissa Horn, fan va bra hon är.



Det känns i mina ben idag, så in åt h-vete!
Men jag gillar det.. :)

I morrn ska jag jobba på v-formen och triceps.

Nu blir det sängen, sov gott.

5 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: hannah

wiie, en till som gillar melissa horn!!! =)

Speciellt den låt!



5 dagar till vad?

2010-01-11 @ 05:48:17
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: tess

du snappade upp min melissa i stallet ;) hon är grym...hoppas vi ses nån sväng i stallet den här veckan va ju så mysigt förra när vi träffar på varann lite =) kram kompis

2010-01-11 @ 07:22:09
Postat av: Elin

Så du gillar oxå Melissa Horn? Jag lyssnade på henne under hela vår semester i Sydafrika... :D

Förutom "Jag vill ha dig nu..." så är "En Famn För Mig" väldigt bra! :)

Kramar

2010-01-11 @ 08:26:35
Postat av: Fanny

Hanna: 5 dagar till helg och mys ;)



Tess: Yesbox! ;) sjukt bra.. hoppas jag med, vore mysigt. Sedan måste vi ju ta den där fikastunden på espresso house snart! Kram kompis



Elin: Ja, har fått upp öronen för henne nu :)

Ska lyssna på den.. :) Kramar

2010-01-11 @ 10:59:43
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0