My show

Det tar sig, passet börjar ta form och det blir nog riktigt bra ändå! :)

Idag har jag varit lite effektiv, städat, tvättat kläder och fixat med passet.
Några små incidenter som en centrifug som "låste" in mina kläder, spotify slutade funka..
Men det är ju inte allt i världen!

Dagens träning blev axlar och mage. Intervallerna var bara att glömma! Hade jag 5000 skulle jag köpa mig en crosstrainer. Men det skiter ju sig...

Nu orkar jag inte göra så mkt mer ikväll, ögonen svider, necken är stel och stolen grymt oskön att sitta på..

I morrn börjar jag arbetsdagen med massage, det kan inte komma mer lägligt!
Sedan ska jag försöka ta ut en timmes friskvård och trycka ur benen lite...

Nu sängen mina vänner.



En pusselbit i mitt pass

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra låt!!!!!!!!

2010-01-29 @ 09:05:46
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0