Go go go!!

Fick en spark av mig själv, nu ska förbränningen ökas!
Har varit mkt dålig på det den senaste tiden.

Steg ett, morgonpromenader! Och det är ju grymt skönt.
Lite kyligt nu, men det är bara första 10 minuterna.

En crosstrainer hade varit guld nu, kunde flåsat runt på den om kvällarna.
Är ju så mkt folk på gymmet och så få cardiomaskiner, så det är svårt att "få till det"..

Känner mig lite bättre idag, men inte 100!

Rev av ett spinningpass 45min, skönt!
I morrn blir det boobies och bicpes.. cardio om det tillåter.

Sitter och smuttar i mig min prottedrink, kaffepannan är laddad inför morgondagen.
Nu är det bara en snabbdusch kvar och sedan sängen.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Marlene

Skriv på min blogg när bilderna har kommit upp.



Har letat hylla länge nu. Finns ingen till aceptabelt pris. har kolla tblocket länge nu. Finns inte där heller.

Men mamma kom med ett förslag:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/secondary_storage/10398/

Den för 177:-

Men jag vill ha typ tre hyllplan.Undra om den ser konstigt ut då med kkonsolerna emallan alla plan. Måstes ju, annars kan man inte sätta upp hyllplanet.

Men visst är den fin.

Som sagt. Min mamma läste min blogg och kom med förslaget.

Om jag kostar på mig den, skall jag sätta dit krokar längst ner så jag kan hänga upp lite vita hjärtan, någon bricka med en flicka på och nåt annat shabby chic.

2010-01-12 @ 23:51:39
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0