Trött

Det är bara förnamnet... har gått som i ett vakum hela dagen.
Jag är så trött! Att köra till och från stallet är fan en utmaning, must stay awake!

Nu när spinpasset äntligen är fixat, så ska jag krypa isäng direkt efter jag skrivit detta klart.
Onsdag i morrn, premiär på nya passet och en massa annat fix och trix.
Hinner jag blir det till att lyfta lite vikter, då jag inte pallade med det idag.
Varje milimeter i mig skrek NEEEEJ! Då är det inte kul att tvinga sig igenom passet.

Bums isäng för att försöka komma upp i tid i morgon, så kanske jag hinner med en promenad.
Bara jag orkar, då tröttheten är så påtaglig nu.

Hoppas ni är piggare!

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas premiären av passet gick super :-)



Kramen

2010-02-03 @ 19:35:00
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0