The brown pearl..

Min fina pärla har tappat en till tand!
Hjärtat börjar bli gammal.. men än så länge märks det bara på gaddarna.
Pigg som sjutton och busig, precis som vanligt!



Spinningpasset gick som X2000, shit va härligt det var. :)
Gillar verkligen mitt nya pass, länge sedan jag var så nöjd med vad jag lyckats knåpat ihop.

Nu är jag sjukt sugen på att dra igång med dieten tidigare... funderar på om jag ska börja på måndag ändå.
2 veckor tidigare än planerat.. Ska suga på karamellen, då jag mår så mkt bättre under diet.
Och jag får in en bättre rutin med maten också, nu slarvar jag för mkt!

Nä, en dusch och sedan försöka mig på en tidig kväll.



Kommentarer
Postat av: Mor

Pussa på hjärtat från mig!!

Och du.... dieten kan gott vänta två veckor till!!!!!......

Pussokram!!

2010-02-10 @ 23:03:06
Postat av: isabell

tjoohoo!

vet du vad? jag ska testa nåt nytt ikväll innan mitt rygg- och cardiopass.. hör av mig sen och berättar hur det gick :) hoppas att du har en störtskön torsdag! kramelikram

2010-02-11 @ 15:28:19
Postat av: Fanny

Mamma: Ska pussa på honom från dig :)

Nja... tror inte jag pallar vänta! hehe



Isa: Åååh, vad har du nu hittat på??!! Nyfiken, tell me stumpan.. kramar

2010-02-11 @ 23:27:36
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0