Take a breath...

..take it deep, calm yourself..

Ikväll blir det en tidig kväll, då jag öppnar i morgon bitti.. 06:45 ska jag infinna mig på jobbet.
Det som jag gillar med dessa fredagar är att jag slutar 12:45, sedan helg.
I fucking love it!!

Frissan 13:30, klipp och färg.. ska bli så kul att göra ngt nytt med hårsvallet.
Kommer behålla längden då jag föredrar långt hår, bara toppa det som måste bort.
Har funderat på lugg, men jag vet inte.. hmmm, ska rådfråga min frisör.

Det var riktigt trevligt att sitta och surra med Petra ikväll, härlig tjej!
Skönt å hör lite norrlandsdialekt ;)

Blev axlar och cardio idag..
Jävlar vilket bra pass!
Har nog aldrig fått sånt pump i axlarna någonsin, grymt härlig känsla! :)


By the way.. på lördag bär det av till sthlm för en fika med denna donna och 14 till läsare.
Ska bli riktigt trevligt! Byta erfarenheter och surra med likasinnade.

Nu blir det lite ta hand om mig kväll.. ansiktsmask, peela, fila m.m. och sedan sängen.



En bild från i somras...

Kommentarer
Postat av: Mor

Fin tjej...!!!! ;)

Hoppas att du får en trevlig dag med gänget!!

Pussokram!

2010-02-04 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0