Stockholm

Då sitter jag hos mamma och Reidar, precis kommit tillbaka från stan och fikat.
Riktigt trevlig att sitta och surra med tjejerna. :)
Träffa personer som är inne på samma bana men med olika mål.

Nu är jag ännu mer motiverad! :)
Fan att det ska vara så svårt att hitta någon att träna med.. skulle göra så mkt för resultaten.
Men ingen jag känner tränar så som jag gör och då funkar det inte riktigt.
En träningskompis är ett riktigt lyft, precis vad jag behöver!
Om man kunde efterlysa en sådan någon stans..

Dags att vara social.. och dricka mer kaffe.

Sedan hem till min favorit ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle så gärna träna med dig men vi bor ju så långt ifrån varandra :( Kramen

2010-02-06 @ 22:28:34
Postat av: katrin

Hejsan ! Du får sätta ut en kontaktannons ang träningskompis ;P

2010-02-06 @ 23:33:00
URL: http://katrinlindberg.blogg.se/
Postat av: Hannah

jag kan träna med dig :D yoga, gym, cirkelfys/gym o spinning kan jag gärna gå me på :D ;)

2010-02-07 @ 18:27:08
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: isabell

flytta till karlstad så är problemet löst :)

jag är toktaggad efter gymdagarna nu i helgen!!

2010-02-07 @ 20:20:33
Postat av: MIA

Hallå!

Jag håller med dig om att det är svårt att hitta en träningskompis. Funderar på att snacka med sambon om inte vi ska börja träna på helger eller så tillsammans. Bara en dag i veckan lixom. Men vi får se. Har en tjej på jobbet som vill träna, men förmodligen inte på samma nivå som man själv så jag håller m a o helt och hållet med, jättesvårt att hitta någon att träna med när man har sina rutiner inbitna ;o)

2010-02-08 @ 11:07:17
URL: http://www.bloggmia.com
Postat av: Emma

Bodde jag inte pa andra sidan av Atlanten hade jag latt peppat!! Det vet du lille van! Kramar

2010-02-08 @ 17:10:15
Postat av: P

Hehe jag har samma problem, svårt att hitta nån som är lika träningsgalen som en själv. Å inte så många på friskis i v-ås som har jätte höga mål!

2010-02-09 @ 09:21:04
Postat av: Fanny

Har många jag skulle kunna träna med nu ser jag, men ni bor ju på fel ställe.. ;)



Emma: vi var ju grymma hemma i stensele! Med motivationen jag har nu hade vi varit unstoppable :D



Isa: Du skulle aldrig flyttat från mig! Det kan jag tänka mig.. peter var helt lyrisk! haha



Katrin: Haha, eller inte ;)



Hanna: Måste boka in iaf 1 dag/vecka nu!



P: Så sant så..



kram på er!

2010-02-09 @ 17:09:29
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0