Mini shopping

Efter jobbet gick jag på en ansiktsbehandling hos Jaana igen, den gör underverk för min hy! 

Sedan gick jag in på VILA och kunde inte motstå att ta med mig några vänner hem.
Blev bokstavligen tala KÄR i en klänning där, men va tyvärr tvungen att låta den hänga kvar.
Måste ju ha kvar lite pengar till sthlm nästa helg, men det gjorde ont i hjärtat!
Vill ha, den satt sjukt bra.. Vilken puma jag blev ;)
Finns den kvar i min stl nästa helg, då kommer den med mig hem.

Dessa godbitar blev dagens köp...



   



Lite suddiga bilder, men det får ni ta..

Resten av tiden spenderade jag med Josse på Cornetto, vi tjattrade på som vanligt. :)
Jennifer dök upp och höll oss sällskap.

Nu kvällsmellis och disken, sedan sängen för att orka upp till stallet i morrn bitti.
Jobbar till 17 sedan får jag träffa min goding. :)

OM jag längtar!!

Update: Glömde ju nämna att min förkylning börjar lätta.. YEY!
Men har en sjuk abstinens!! Inte tränat ett piss sedan i söndags!
Det är inte min melodi, gillas INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0