High On LIFE

Ikväll känner jag bara en enormt stor lycka!

Passet satt klockrent, eller ngr små detaljer ska justeras.
Men dom är inte ens värda att nämna, så obetydliga var dom i passets helhet.
Grymt skönt flyt, fick bra respons och beröm av motionärerna!
Kunde inte blivit bättre :D



Att detta kan ge mig så stor glädje, trots att jag "förbannar" det då och då... sådana här tillfällen får mig att komma ihåg varför jag gillar det :)

Blev ingen styrka efteråt, då jag glömde packa ner en till uppsättning träningskläder.
Gymma i ledaroutfitten är ingen höjdare.. vill vara lite incognito ;)

Behövde inte åka ut till stallet heller, då det är sjukt dåligt på vägarna i detta snöväder.
Snälla Ingela tog hand om B och kvällsfodrade hästarna.. tack!

Så ikväll har jag plockat och donat här hemma..
Skönt att få undan sånt som blir liggandes när tiden inte räcker till, disk till exempel.

Har ju glömt berätta! Älskade pappsen har gett mig min spis, som jag har snålat för att kunna betala av den.
Så är han sååå snäll och hjälper mig med den. Det är som att vinna på lotto, helt plötsligt har jag pengar över.
Vill bara få den installerad och ute med den gamla.. men det kommer en tid för det också.
Tack Pappa!

I morrn kväll ska jag ner på stan för en fika med fina Petra, en skön norrländska från Arvidsjaur.
Så kul att ha träffat henne, hon känner ju tom mina underbara kusiner Jesper och Ebba..
världen är bra liten ibland.

Duschen och kvällsprotein, sedan krypa ner i sängen.. tror jag tar andra sidan i natt.

Två nätter kvar...



Kommentarer
Postat av: emliscious

cool tjej med cool blogg =)

2010-02-04 @ 12:11:24
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0