Halvlek...

....innan helgen.. :)

Dagarna rusar iväg och jag har inte riktigt prion på att sätta mig framför datorn på kvällarna.
Föredrar att göra annat istället.. ett riktigt sällskap ist för en teknikpryl. ;)

Förra veckans träning blev inte alls som planerat.. missade ben, biceps och triceps.. NOT GOOOD!
Så den här veckan får inte mina planer ruckas.

Axlar och mage igår, bra pass gillar verkligen att köra axlar!
Spinning ikväll.. svettigt värre.

Nä, jobbet kallar runt hörnet.

Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Sv; Hi hi hi...visst var den stor ;-)



Håller med dig! På kvällarna är det lite svårare att hinna med att blogga. För mig funkar förmiddagen eller kring lunch :-)



Kör hårt på spinningen ikväll! Träningsvärk i axlarna idag? ler

2010-02-10 @ 12:48:15
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Anonym

2010-02-10 @ 17:15:15
Postat av: M

Jaha...så nu duger det att inte sitta vid datorn när man kommer hem...hmm...så var det inte förut då..

2010-02-10 @ 17:15:56
Postat av: Fanny

Nu ska vi inte vara sånna Makkan..

2010-02-10 @ 21:59:57
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0