En dag...

Har ju lovat att berätta om vad jag käkar under en dag.
Kommer dock inte skriva ner hur mycket jag äter, då det är uträknat efter mitt behov.
Vill man ha en diet utifrån sitt behov, ta kontakt med någon som jobbar med sånt. :)

Frukost 7:00
2 Kokta ägg
Keso mini & hallon

Mellis 9:30
Omega 3 kapslar
Proteindrink
Äpple

Lunch 12:00
Kyklingfilé, kalkon eller räkor
Ris, pasta eller bulgur
Grönsaker

Mellis 14:30
Omega 3 kapslar
Lätt Kesella/kvarg
Blåbär

30-45 min före träning, ca 17:30 poteindrink

Middag efter träning ca 18:30
Nötfärs 10% eller lax
Pasta, ris eller bulgur
Blandsallad

Kvällsmål 21:00 
Proteindrink eller Keso mini

Jag gillar det här upplägget, trots att det är en diet så kan jag ändå variera min kost lite.
Blir inte allt för enformigt ;)

Såhär äter jag söndag-fredag, fredag kväll och hela lördag är det fri mat.
Brukar dock försöka hålla mig till någorlunda bra mat.
Men visst kan det slinka ner en pizza eller någon godisbit, dock inte varje helg.



Dagens träning blev dom älskade axlarna och magen.
Ett bra pass! Kände mig pigg och stark, det var till och med kul att köra mage! :)
Jag som vanligtvist avskyr magövningar..

Nu blir det in i duschen, för kl 20 ska jag på fikadate...
Ska vara duktig och ta benen dit istället för bilen, Josse bor ju inte allt för långt borta.
Hemma i norrland är det bara ett stenkast bort. :)
Ska bli kul att surra av mig lite, vi brukar ju vara duktiga på det.

Tick tock.. dags att Jalla Jalla...


Kommentarer
Postat av: P

blev förvånad att du äter ganska mkt ändå :)

2010-02-21 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0