Do you feel lucky?

I can say that I do!! :)

Middag ikväll med M, Martebo och hans tjej.

Fortfarande ingen träning!
Men förkylningen har som på små moln börjat lätta...
Hoppas bara det ger med sig helt i helgen och inte tar ny fart.
Till veckan åker en högre växel i, ska sätta skjuts på förbränningen ;)

Underbara helg! Dock jobbar jag i morrn, men helg är alltid helg.

Efter jobbet blir det stallet, hoppas på att kunna rida på banan.
Annars får jag väl rida ut och göra det bästa av ridturen.

Sedan hem för middag, svida om och iväg på födelsedagsfest.
Helgen är fullbokad!

Men det bästa av allt.. Jag får mysa! ;)

By the way.. 10% på VILA i helgen, så jag kunde inte låta bli att åka och köpa klänningen.
Sedan bytte jag den svarta tröjan mot en annan, bilder kommer.

Ha en toppen helg, mys och må gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gör du för att sätta igång förbränningen då? :) Behöver tipps!

2010-02-28 @ 12:30:41
Postat av: Fanny

Anna: Jag brukar köra 1 timmes morgonpromenader. Lägger in 20-30min cardio efter styrkan, eller tar den på morgonen istället för promenaden. Detta 4-5ggr/vecka... Sedan blir det mitt spinningpass 1gång/vecka utöver detta.

2010-03-01 @ 21:53:54
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0