Dag 1

Då var första dietdagen avklarad.. tyvärr inte helt enligt schemat, då jag har slut på prottepulver.
Och en semla slank ner på eftermiddagsfikat. ;)
Men i morrn ska jag försöka ta mig ner på stan och inhandla det.

Dagens träning blev rygg och triceps, rev av ett snabbt pass. Kändes helt ok!

Sedan raka vägen till mataffären, hittade 2kg kyckling på Lidl för 99kr, tycker det var grymt bra pris.
Räcker länge för mitt matintag!

Sedan tog jag bilen till en gör det själv hall och nu är den äntligen fri från ett lager av SKIT.

Har precis lagat mat så jag klarar mig veckan ut, nu är det bara sängen som väntar.
Stallet i morrn bitti, sedan jobb till 17 as always.

I helgen hittade jag en gammal skiva i bilen med en massa goa låtar..
Bland annat dessa.. snacka om att minnen väcks till liv.





Sov gott frifräsare... ;)

Kommentarer
Postat av: Hemliga läsare ;)

99 kg var ett bra pris... hehe.

2010-02-16 @ 22:19:37
Postat av: isabell

FYRA chins idag :)

2010-02-16 @ 23:57:52
Postat av: Fanny

Hemliga läsare: Haha, KR inget annat ;)



Isa: GRYMT jobbat!! :D fan va du är duktig!

2010-02-17 @ 12:11:47
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Ahhh...memories :-)



Tack snälla för ditt tips du lämnade igår!

2010-02-18 @ 11:16:23
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0