Tungt och tufft!

YES!! Lycklig efter ett grymt pass :D
Rygg som kördes tungt och tufft, krigade på och utmanade med tyngre vikter.
Inväntar träningsvärken med spänning ;)
Men det absolut bästa av allt!!! Jag var sååå nära att klara av en chins helt själv!
Blev chockad! Nu är det inte mkt kvar innan jag klarar det. :D
Mosa, mosa, mosa! I'm gonna make it...

Chins 3x8 (hjälp av Micke)
Enarmsrodd i cable 3x8
Latsdrag 4x8
Enarms highrow i maskin 3x8
Skivstångsrodd 3x8

20min på crosstrainer, blev drygt 5km

Har precis ätit en pizza och myser nu i soffan med en kopp glögg.
Kikar på Idol och håller tummarna för den bästa, JAY!
Finns det någon låt han inte kan ta sig an? enastående.. :)

Om en vecka sitter jag på ett hotellrum i GBG tillsammans med bästa Isabelle.
Det kommer bli en grym helg!

Nu ska jag äta lite godis och bara gotta mig, det är ju fredag! ♥

Puss


Kommentarer
Postat av: Henny

Härligt, har man en gång kommit över chins tröseln går det fort uppåt. Sen gäller det bara att klara magiska tio. Chins är lätt min favvoövning:) som tyvärr får ligga på is under jul när jag går och blir rund och go;)

2010-12-04 @ 18:13:44
URL: http://Thehennyhoney. Blogspot. Com
Postat av: Camilla

Du är sååå grym Fanny!! Man blir så peppad själv av att läsa din blogg! Yo go girl! ;)

2010-12-04 @ 20:45:40
Postat av: Petra

Heja heja! Galet jobbig övning, man känner ju sååå klen i den övningen :/ Snart fixar du 10!

2010-12-05 @ 14:21:47
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack Camilla!!!! :D

2010-12-07 @ 23:09:39
URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0