Someone told me...

.. all you need is a dollar!



Det tar jag med mig från GBG.... resten stannar där..

Gårdagens träning blev spinpuls, svettigt, flåsigt och tungt men skoj!
:D

Sedan middag med LE, avslutade kvällen på Cirkus och var hemma vid tolv snåret.
Har nog inte druckit så mkt coca cola på väldigt länge, stod mig nästan upp i halsen.
Vi hade en trevlig kväll, men massa god mat!


Kan säga att det tog emot att kliva upp 6 i morse, var på jobbet 6.45 för att öppna kl 7..
Tröttmössa utan dess like!
Jobbade till 13, sedan benpass med Micke.
Gick sjukt bra med tanke på att jag känner mig lite sliten i kroppen, efter att ha kört på utan ngn vilodag.
Tryckte ur mig några personbästa, så jag är sjukt nöjd! :D
I helgen ska jag VILA...

Knäböj fri stång 3x10

Knöböj i smith 3x6-8

Knästående lårcurl 1 ben 3x6 (sista dropset)

Benspark 1 ben 3x8 (sista dropset)

Benpress 3x8-10 

Raka marklyft 2x10

Step up på bänk 2x10

Sittande vadpress 3x max

Med ben stora som stockar (känslan iaf) vankade vi ut med varsitt leende på läpparna.
Har haft en grym träningsvecka! :thumbup:



Nu är det bara soffhäng och lite tvätt resten av kvällen.
Thessan kommer hit för lite kvalitetstid och käk, ska bli mysigt att umgås med henne!

Ha en skön helg... jag jobbar, så det blir mkt sömn och vila för min del. 



Pusshej

Fancy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0