Snart slut

Året har gått sjukt fort!
Jag har bott i min underbara lgh i över ett år nu, jikes alltså!
Men jag har fortfarande inte tagit tag i allt jag vill fixa till... en vacker dag händer det :)
Som på triss "plötsligt händer det"..

Vaknade halvseg i morse, lyckades inte somna förrän efter 02.00 i natt.
Var inte ett dugg trött! Vet inte om det beror på den sockerkick som kroppen fått utstå i hela 7 dagar, jag jag har ätit candy everyday, ;) eller om det bara var missflyt helt enkelt,

Iaf så var motivation och allt vad det heter bortblåst idag!
Men det är bara att bita ihop, kämpa mentalt och fixa det iaf.

Tack Satu för extra peppningen, vaknade till där! :D
Tänk att det som kan behövas är lite extra vikter på stången för att hitta hem igen.
Sedan gick det av bara farten!

Dagens träningspass såg ut såhär..

Bröst

Bänkpress i smith 5x8-10

Cableflyes från nedre trissan 3x10, 1xmax

Cebleflyes från övre trissan 3x10, 1xmax

Axlar

Hantelpress 3x6-8

Militärpress i smith 3x6-8

Sidolyft med hantlar 3xdropset

Kryssdrag 3xmax

Mage

Crunches på boll 3xmax

Bålrotation med viktskiva 3xmax

Ingen cardio tog jag mig tid till... ville bara hem då magen skrek efter MAAT!

Dags för dusch, sedan sängen.
Hoppas på att somna illa kvickt i natt!



Klart vi drack Pepsi på annandagen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du snott en bild från min blogg utan att länka?! Aja baja :) haha. skoja bara. Hoppas allt är bra, och att allt godisätande inte ställt till det allt för mycket :P kram kram

2010-12-30 @ 10:22:59
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0