Right this second

Ikväll har jag haft fullt upp, iofs är det ingen ovanlighet för mig.

Idag rev jag och Micke av axlar & bröst, kommer ha paiiin i mina boobies i morrn.

Axlar

Hantelpress 4x8

Militärpress i smith 4x6

Kryssdrag 3x max

Sidolyft med hantlar 3x10 1x dropset

Omvänd peckfly 3x10

Bröst

Bänkpress i smith 4x6

Cableflyes från nedre trissan 3x10

Cebleflyes från övre trissan 3x10


Avslutade med 15 min cardio på crossen

Sedan har vi haft sista spinuttagningen för den här terminen.
En sväng till Coop, lagat och ätit mat, städat lite och nu ska jag snart sova!

Fick förresten ett telefonsamtal från min tandläkare idag, nu är det dags för den årliga kontrollen.
Det fanns en tid redan i morrn 7.30, tänkte att det var lika bra att det den, så är det gjort!
Men fy vad jag gruvar mig, HATAR tandläkaren. usch!
Hoppas allt se bra ut i truten :)

För övrigt så är det torsdag i morrn, kommer bli en bra sådan!
Känner det i magen.. hihi..

Natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: marina

Hej Fanny!! Du tror kanske att jag glömt uppdatera om mitt Celsius-drickande men icke! Jag blev så himla sjuk så har inte kunnat träna på en och en halv vecka, men idag så fick jag till det! Klunka i mig Celsiusen och gick iväg på världens powerwalk. Vilken kick! Och vad god den var! Mums! Jag brukar köra på Synerlin i vanliga fall men det här var helt klart en värdig motståndare. Tack för att jag fick chansen att testa, det kommer lätt bli fler :)

2010-12-09 @ 11:48:43
Postat av: Fanny

Hej Marina!

Va kul att du tyckte om den! :D Smaken Ginger Ale är min personliga favorit... Nu är det bara för dig att införskaffa fler! Synerlin släng dig i väggen ;)

Det var så lite så, ha en trevlig helg!

2010-12-10 @ 09:40:55
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0