Motivation??!!

Idag fanns den inte.. ville inte, orkade inte, trött och tom.
Men på en och samma gång rastlös.
Det bästa med dagen var ändå att jag hade en träff med min kära coach!
Kunde inte komma lägligare, hon fanns där precis då jag behövde henne.

Efter ca 1 timmes snack, där hon lyssnar på MIG och mina "problem", så känns allt genast mkt bättre.
Har fått bra tips med mig på vägen, hur jag ska göra för att vända på det negativa och hantera det på rätt sätt.  

Övning ger färdighet, men jag plockar med mig ännu ett verktyg i min ryggsäck.
Det är intressant att jobba med sig själv, verkligen något som alla borde göra! :)

Nu ska jag sova, i morrn är en bättre dag som startar med träning.

Kolla in den här killen, så coolt!



Jag har en vision, jag har ett mål, I'm gonna make it!

Sov gott raringar ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag stöttar dig med hela mitt hjärta!!! :)

2010-12-01 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0