Day one @ FF

Då har vi gjort första dagen på mässan, ser verkligen fram emot morgondagens tävling.

Kom hem med ngr hundralappar mindre, men lite tyngre bagage inför hemresan.
Proteinpulver, BCAA, Swebar & Smartshake.

 

Var förbi Celsius monter, fick med mig två linnen av Magnus, goa grabbar det där! :D
Blir att inviga dessa till veckan.. Jag bugar och bockar! Tusen TACK!!!! 

Testade dom nya smakerna, Strawberry Kiwi och Iced tea Lemon. 
Fick inte med mig mer än två drickor, hade för mkt att bära redan.. ;)
Men kilar förbi dom i morrn och införskaffar min ranson.

Nu ska vi ner och käka buffé, sedan ska vi ta oss en titt på Lisebergs Julmarknad.
MYYYS!
Kanske ett glas vin in mot småtimmarna...



Ha en skön lördagkväll.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0