Brutalt!

Har haft en sjukt bra träningsvecka, kan det inte vara såhär vecka ut och vecka in??!!

Chins 3x max (nu var det nära att jag gjorde en själv igen, så jag fortsätter kriga!)

1 arms rodd i cable 3x8

Latsdrag 3x6 2xdropset

Stångrodd i smith 3x max (bara mosade på så många jag orkade, plus lite till med hjälp)

1 arms highrow i maskin 3x8

Träningsvärken från gårdagens pass gör sig tillkänna idag, i morrn kommer det bli ännu påtagligare!
Men det är ju bara helt underbart :D

Matlådorna är redan fixade, nu är det bara mellis och sängen kvar.
Sedan ska jag sova och ladda upp för en ny underbar dag!

Annars så har jag inte så mkt skoj att skriva om, mina dagar ser ju rätt så likadana ut. ;)

Jo.. julklappar var det, kom på en till sak som jag önskar mig.
Men den funkar iofs att önska när jag fyller år också, en crosstrainer tack!

En vecka kvar innan jag är hemma i kära Norrland! ♥

Skön låt.. lyssna och njut


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Välkommen hem Fanny du är så jättevälkommen.

Vi har riktig julstämning med frostiga träd och vackra vyer.

Stora varma pappsenkramisar



2010-12-16 @ 01:22:58
Postat av: Satu

Tack för passningen idag babe! :) Kram

2010-12-16 @ 20:23:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Frida

2010-12-18 @ 16:12:39
Postat av: Frida

Vad kul att det går så bra för dig vännen! Vi ses på annandagen :)

2010-12-18 @ 16:14:19
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0