5 månader..

Nu har jag äntligen beställt tatueringstid! :D
Drygt 5 månader kvar, så det är en lång väntan.
Men kommer garanterat att vara värt det!
Jag kommer tatuera mig hos David Hamrin på Westridge Tattoo. Om ni är nyfikna på hans verk, sök på "Tattoos by David Hamrin" på Facebook. Han är sjukt j-la grym!!

Har fått min kalender för 2011, åter igen beställd från www.personligalmanacka.se

Första raderna är inskrivna.. och det är närmare bestämt den 13 maj.
Längtar och väntar med skräckblandad förtjusning....



En liten glimt på hur mina naglar nu ser ut... röda tippar med en rand av paljetter.
Kan säga att kexchokladen satt fint en fredag som denna ;)

Håller på med tvätt och kikar tv mellan hissturerna ner och upp i huset.
Kring 17 är det dags för träning med Micke, vi kör på ett tungt ryggpass idag!
Ladda till MAX!!!

Hoppas ni får en skön fredag.. jag ska köpa ngt gott att tugga på, sedan kika Idol.
Kanske tar jag mig ett glas rött, eller glögg vore ju ännu smarrigare. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad blir det för tatuering och var?

2010-12-03 @ 19:18:20
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Linnea

Du får längta länge iaf:-). Snygga dina naglar blev, passar ju skitbra till julen!

2010-12-04 @ 17:20:00
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Jossan D

Helt Awesome! Jag ska beställa en sån där kalender till mig själv ;) Tack för tipset! Kramisar!

2010-12-07 @ 19:28:36
Postat av: Fanny

Helt rätt! Är rånöjd med den :)

Kramar

2010-12-07 @ 20:04:54
URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0