Take a look in the mirror

Gjorde bort träningen i morse innan jobbet, riktigt skönt då jag var ensam nästan hela tiden :)
Idag var även sista dagen på mitt kort på Outlet, blir att ta från sparkontot och förlänga det.
Känns skönt att kunna välja vart jag ska träna från dag till dag.
Dom dagar jag inte orkar vara kvar på jobbet blir det Outlet och då jag tränar med sällskap.
Fan vad jag vill ha en stående träningskompis!!

Efterlyser här och nu någon som vill träna med mig, minst 3 dagar i veckan.

Tills vidare få jag pula på själv... och lär väl tyvärr få fortsätta så, förutom ngr enstaka tillfällen.

Josse ska iaf börja träna, stolt över dig babe, det kommer bli grymt! :)
Men tyvärr så kan vi ju inte köra ihop, då vi har helt olika mål och syfte med träningen.

Sitter och knåpar på hösten spinningpass, alltid lika ångestladdat!
Men i slutändan brukar det ju lösa sig och bli bra, borde väl kunna följa trenden... hoppas jag.


Så till dagens Benpass.. Samma lika övningar som tidigare.

Benpress 5x20
Lårcurl 3x dropset (20,15,10)
Benspark 3x dropset (20,15,10)
Lika jobbigt som tidigare pass...
Sittande vadpress 3x30 (10 halvrörelser från mitt och upp, 10 från bott till mitt och 10 med full rörelse.)
Ass-machine 3xdropset (10,10)

Plockade dock bort knäböj i smithen, då jag hade lite tidsbrist...

Får riktigt bra kontakt i benen nuförtiden, grymt härlig känsla!
Nästan beroendeframkallande..

Hannah, tycker det är dags för lite gymbilder snart igen ;)



Nä, tillbaka till Spotify..
Räkna bpm och tänka i "spinningbanor"..

En av många grymma låtar att pumpa ben till..


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja att hitta en träningskompis med samma mål är inte lätt, såna växer inte på träd. De behövs för att man ska ta ut det där extra. Jag är också i samma situation...

2010-08-16 @ 22:44:22
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja det var riktigt kul med träningen.. så jag kommer vistas i dina lokaler. Det kan jag erbjuda :D... haha.. och fota din resultat - as always!! :D

2010-08-16 @ 22:53:14
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Petra

Har nyss kommit tillbaka efter 4 månaders sjukdom, så mitt mål är nu att deffa ner mig lite å få mera konturer på kroppen, å bygga en del :)Har inte vågat satt nå långsiktiga mål än. Men jag vill bli riktigt tränad i slutändan. Är ditt mål att tävla?

2010-08-16 @ 23:37:39
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Petra

Va roligt att ha det som mål och tror det kommer gå galant för dig :)

Har kompisar som tycker att jag också ska satsa på det framöver men det är ett långsiktigt mål.

Vi kanske stöter på varandra på gymmet så får vi peppa lite.

Kör hårt!

2010-08-17 @ 10:09:34
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tack gulliga du! Haha ja, nu kan man skrika ut det!! ;) Gymbilder? Jag kan padda med o ta dom, men tänker nog inte ställa upp själv som fotoobjekt! :P

2010-08-17 @ 11:21:28
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: kicki

MOI MOI MOI :)

2010-08-18 @ 22:10:48
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0