Sthlm och pride

Dagarna går undan och jag har spenderat en lång helg i underbara sthlm!
Mysigt sällskap och nya möten.

SOm jag skrivit om var det schlagerkväll i torsdags, vädret kunde vart bättre men vi klarade oss iaf från regnet.
Fick dock klampa in till en minst sagt lerig park, men kul hade vi!
Öltält med två riktiga hunkar i bar överkropp, bland annat denna kille som har en grym fysik!
Ako Rahim
Vi lyssnade på Agnes, Anna Bergendahl, Neo, Elin Lanto, Nanne Grönvall, Björn Skifs mfl.

Fredag har jag skrivit om..

Lördag var det dags för parad, vi stod vid skeppsbron och såg ungefär halva paraden tåga förbi innan jag, Elin och Linda hoppade på QX och gick hela vägen till Gärdet.

Efter paraden gick vi in i parken där vi höll oss resten av kvällen.
Bra väder, bra musik (iaf på kvällen) och onda fötter.. :P
Fick grymma skavsår efter fredan i mina nya skor och allt promenerande.
Några av artisterna var, Le Kid, Therese, Rebound, Love Generation, Babsan och Dark Ladies.

Söndag spenderades på grönan med Jocke och Carro, Eddy och Charlotte, och två nya ansikten som jag inte minns namnen på, tror jag.. jag och namn, suck!
Reidar var så snäll och skickade med mig massa matlådor, så jag har så jag klarar mig i ngr dagar. :)
Laga mat själv är ju aldrig kul.. bli liksom inge vidare fancy food då.

Sista semesterveckan är påbörjad, men hade gärna haft sol istället för regn idag.
What to do??
SATC maraton kanske

Kära syster och Jag





Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för sällskap under priden.

Du är bra!! :)

2010-08-02 @ 23:42:22
Postat av: Fanny

Tack själv Linda!

Är så glad att Elin har träffat dig :D

2010-08-03 @ 12:17:01
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0