sometimes i do nothing

Idag var en sådan dag!
Tråkigt väder och mina vänner var endera borta eller på jobb.
Betade som sagt av några SATC avsnitt.

Hade det inte varit för "pricken" så hade jag nog inte orkat mig till gymmet.
Blir lat av att göra ingenting ;)
Vi rev iaf av bröst/triceps & mage.. inte enligt mitt schema, då det egentligen är ben idag, men det kvittar.
Huvudsaken att jag gjort ngt! :)
Bröstpress, flies, tricepspress i cc, enarms tricepspress med hantel, press i maskin och två övningar för magen.
Satt fint och kommer nog kännas i morrn, allra mest på onsdag..



Nej, dags att göra ett ryck här innan sängen, måste försöka vända på dygnet.

Chiphej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv; Jag vet att du är på såklart!! =D Nu är det ordning på rutiner igen, skönt!

2010-08-03 @ 08:02:56
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0