One step closer..

Även om det är små steg och jag skyndar sakta men säkert, så kommer jag närmare.
Count on that! :)
Efter lite sommarvila så är motivationen boostad, ser fram emot den här träningshösten!

Sista helgen intågandes innan jobbet drar igång på måndag, nu längtar jag faktiskt lite :)
Rutiner är min grej! Det är ändå inte kul att vara ledig själv, när alla andra jobbar.
Ekorrhjulet, come to mama..

Har haft en mysig dag med mammsen, balkonghäng i solen! ♥



Innan hon åkte tillbaka till sthlm, slängde vi ihop en jätte god sallad som jag hittade i Body.

Pastasallad med kalkon och mozzarella



2dl pastaskruvar, fullkorn
100g skivad kalkon
100g lätt mozzarellaost
30g ruccolasallad
10st körsbärstomater
½ matsked basilikapesto
några blad färsk basilika (valfritt)

Vi använde dock på det som fanns i kylen.
Blandsallad, gurka och vanliga tomater, sedan lyxade vi till det med lite vitlöksbröd..
Smaskens!

Ikväll har jag tagit en timmes promenad, känns i benen från gårdagens träning.
Träningsvärken smyyyger sig på, men jag gnäller inte ;)

En film på det här sedan blir det sängen.

Where is my special person??...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0