Live your Life

Måndagen lider mot sitt slut... Har jobbat 10-21 idag, blev en lång dag!
Nytt datasystem vilket innebar jour och övertid.
Men det har flytit på bra, så det här kommer bli kanon när vi väl är inne helt i hanteringen.

Träningen gjorde jag bort i morse, då jag visste om att kvällen kunde bli lång på jobbet.

Ben älskade ben som alla måndagar.. :)

Benpress 5x20
Lårcurl 3x dropset (20,15,10)
Benspark 3x dropset (20,15,10)
Lika jobbigt som tidigare pass...
Sittande vadpress 3x30 (10 halvrörelser från mitt och upp, 10 från bott till mitt och 10 med full rörelse.)
Ass-machine 3xdropset (10,10)

Plockade bort knäböj igen, pga tidsbrist.. måste ta mig iväg tidigare nästa måndag..

Nu är det sängdags.. klockan tickar och har passerat deadline, IGEN!
Skärpning fröken Sundström..



En till bild från min och Hannahs dag.. kanske dags för nya nu

Kommentarer
Postat av: Petra

...men Fanny, hur kan du prioritera bort knäböjen? Fy skäms på dig! blink



2010-08-31 @ 14:14:17
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0