Kräftskiva

Sådär.. då sitter jag och väntar på skjutsen som ska ta mig ut till Irsta.
Ramona och Engbom är snälla och plockar upp mig, trots att dom får köra omväg.

Då vi ska sitta utomhus och käka, samt att hösten börjat smyga sig på.
(Men idag har solen ändå värmt på bra)
Så blir det lös och ledig outfit, som tillåter en varm och tjock tröja mot småtimmarna.



Mina nya underbart sköna Jeans från Vero Moda!



Sitter like a glove! ;)

Poppar musik och laddar upp, ska fixa salladen som jag ska käka sedan är jag redo.
Ha en skön lördag

Spinpasset gick för övrigt riktigt bra, över förväntan! :D

PussHej

Kommentarer
Postat av: pappsen

GRATTIS, ha en härlig kväll.

Pappsenkramisar

2010-08-28 @ 17:45:11
Postat av: Anna

Spinpasset gick superbra! Såå kul och såååå jobbigt, jag dog nästan. Haha. Och, these pants look good on you babe!

2010-08-28 @ 23:04:45
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Christer

Snygg pic, snygg modell. Har skummat igenom översta sidorna. Blir till att läsa mer.

2010-09-04 @ 14:23:21
URL: http://www.metrobloggen.se/christer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0