I like it like this

Oh my!!
Mina ben är helt slutkörda, jag trodde att jag skulle säcka ihop inne på gymmet.
Uthållighet är inte min starka sida, men damn vad det tar fint :D
I like it!
Ser trots allt fram emot nästa veckas benpass... mmm, självplågeri.. moahaha!

Benpress 5x20
Lårcurl 3x dropset
(20,15,10)
Knäböj i smith 3x20
Benspark 3x dropset
(20,15,10) Här var jag sjuukt trött!
Sittande vadpress 3x30 (10 halvrörelser från mitt och upp, 10 från bott till mitt och 10 med full rörelse.)
Ass-machine 3xdropset (10,10) Utanför schemat, men det skadar inte att jobba på stussen lite extra ;)

Sedan hem för mat och dusch.. ikväll blir det en promenad i det fina vädret.
Har suttit inne hela dagen då regnet hägrat utanför, men nu skiner solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0