Har inte tid!

Vaknade i morse, kände en liten smärta i svalget..
Ni kan ju bara gissa hur jag mår ikväll, ont i halsen och näsan är lite snuvig.
Jag har för f*n inte tid att bli sjuk!!

Nu när träningen flyter på så bra vill jag inte vila mer än nödvändigt.
Men när halsen gör ont, så har jag inget annat val.
Med andra ord INGEN träning idag, jag som var laddad till tänderna inför benpasset.

Spinning på onsdag, vem kan ta det om jag är sjuk??!!
Toksvårt att hitta vikarie, sedan vill jag ju köra det själv.

Bitter och arg.. C-vitamin, esberitox, Ipren och sömn är min kur.

Med andra ord så är det dags att knoppa nu, tänker inte ens sitta uppe och fixa mer med passet.
Jag måste sova och bli frisk!


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mor

Lita på Esberitox... Ytterligare ett tips.. Colizin.. finns i sugtablett och pulverform!!

Krya på dig!!

Pussokram från oss!!

2010-08-23 @ 22:04:47
Postat av: Fanny

Tack mamma! pusskram

2010-08-24 @ 22:50:32
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0