Jo men visst så att...

Jag har inte så mkt att skriva om idag..
Har jobbat och tränat, som vanligt!

Fick en fråga på gymmet/jobbet idag efter spinningpasset.
"Vad gör du här, har du inte slutat?"
Jo, men tänkte träna lite mer...
"Va, hem med dig.. har du inget liv?"
Haha, nej tydligen inte.. :)

Spinning 45min, sedan biceps/triceps med en stark hjälpande hand..
Blev ett TUNGT pass men oh så bra!
4 övningar biceps och 3 triceps.

Proteindrink sedan sleepytime..



Hahaha, fick en flashback!

"Oj förlåt... jag tittade mig i spegeln" Skönaste kommentaren ever! ;)


Kommentarer
Postat av: isabell

Tur att den kommentaren kom på sista övningen, vi hade nog inte fixat att ta oss samman efter den skrattattacken haha..



Fick mail från Friskis om kryssning, såg att du ska vara kryssningsvärdinna, coolt ;)

2010-04-22 @ 12:36:10
Postat av: Fanny

Ja, men eller hur!! haha, men det anfallet satt som det skulle.. länge sedan jag skrattade så :)



Jaa, skit kul!! :D Tycker allt att ni kan komma ett gäng från karlstad ;)

2010-04-23 @ 07:24:17
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0