Flitiga Lisa..

Började dagen med en sovmorgon, så jäkla skönt!
Frukost och soffhäng framför tvn.

Sedan var det dags att göra dagens syssla, tvätta kläder.
Passade på att åka och handla hem mat och annat som börjar sina här hemma.
Plockade i lägenheten, bytte sängkläder m.m..
Bara golvet kvar men det tar jag i morgon. :)

Hade tänkt hinna träna, men tiden räckte inte till så det blev bara stallet och ett dressyrpass på banan.
Nog finns det energi i min gamle man!!
Haha, satt mest och skrattade när han gjorde ett tappert försök att bocka när jag krävde lite av honom..
Gulliga pärlan!

Nu blir det en dusch sedan hem till Josse för lite vin och tjejsnack. <3



Hoppas ni har en mysig lördag!

 

Kommentarer
Postat av: Mor

Önskar detsamma till dig min vän.....!!

Pussokram

2010-04-10 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0