Värdering och fotografering

Då var lägenheten värderad, kommer att läggas ut för 395000... hoppas på budgivning!
I morgon kommer en fotograf som ska ta lite bilder på lyan, och jag har verkligen kämpat för att få det snyggt, fräscht och enkelt.

Köpt ny badrumsmatta, snittblommor, blommor.
Hängt om tavlor och flyttat lite med möblerna.
Hoppas det ger ett varmt och mysigt intryck, så kanske någon känner att vår lägenhet kan bli deras nya hem!

Hade tänkt ta lite bilder, men kameran var död, typiskt!
Ville höra från er om det är ok! Nåja, får lita på mitt omdöme.. ;)

Efter jobbet åkte jag och gjorde mina ärenden, sedan hem till Carola och Michael för middag och prat.
Hade sådan tur att Tilde och Nora också var där!
Så jag fick busa, mysa och lukta på bäbis... :)


Kvällen avslutades med plock, fix och trix.

Nu är det dags för sängen, ny dag och nya tag i morgon!

Godnatt kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah

va där adressen vill kika på hemnet!! =)

2009-09-30 @ 21:37:36
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0