Today

Budgivning i dag... vågar jag hoppas??!!

Tess var med och kikade på den igår, och hon gillade den precis lika mkt som jag!
Alldeles lagom för mig, gillar skarpt!!
Inget jätte fancy, men det är bättre det så kan man fixa med massa personliga prylar istället. :)

Håll tummarna för mig idag är ni gulliga!

---------------

Träningen igår uteblev, istället blev det filmkväll och soffhäng.. :)

Men ikväll är det spinning som gäller, as usual..

Nä, dags att åka till Björnövägen för presonalmöte.

Kram och tack för era stöttande och fina kommentarer, det värmer gott i hjärtat! <3

Kommentarer
Postat av: Jaana

QUE??

Ska ni flytta isär??

Håller alla tummar för dig gumman!

Du är bäst - kom ihåg det!

Du är värd all lycka - hoppas att du finner den -snart!

Love you -ses på lördag!

Kram från Jaana



2009-09-23 @ 07:49:52
URL: http://ladiesroombyjaana.blogspot.com
Postat av: ÅM

Kollade in lgh just. Riktigt ljus och fin. Hoppas den blir din!

2009-09-23 @ 08:39:34
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: mor

Lycka till nu vännen!!!

2009-09-23 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0