Sleeping beauty

Precis vad jag var i morse när klockan ringde... i vanlig ordning så snoozade jag. :(
Måste hitta på en ny taktik, har flyttat mobilen till tvättkorgen.
Men då kan jag bara sätta mig upp i sängen och sträcka mig efter den, sedan lägga mig ner igen och somna om!
Tror det blir att lägga den på byrån i hallen eller ngt, men då kanske jag inte hör den??!!

Hmm, ska utforska det där närmare.

Om mindre än en månad kommer Isabell, med andra ord så blir det hårdkörning dessa 3½ veckor som är kvar!!

Här ska det pressas järnet!!

Men nu är det fikarast och mellanmål! :)

Ha en toppen dag, det ska jag ha...


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe, var det gott då? :D

2009-09-08 @ 15:18:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0