Shower Power

Om jag hade en sån dusch som står på odlarv. 21, så skulle jag duscha i evigheter jämt!
Love this shower! :D

Idag har jag, Elin och Lina vart på gymmet!
Då jag bara kört ett axelpass i vecka, så blev det rygg, armar, axlar, bröst.
Allt på ett träningspass, men i stort sett bara en övning/muskel.

Skippade benen, men hinner jag så drar jag iväg på gymmet i morrn när jag kommer hem till västerås.
Dieten går bra, trots att jag är hemma. :)
I dag är det fri dag, får äta vad jag vill. Men då gårdagen bestod av landgång och tårta. Samt godis på kvällen så fick det vara min fri dag. Idag ska jag hålla mig till "min" mat.
Det går så bra så!! :)

Nu ska jag ställa mig framför spisen, det blir lax och pasta till middag.

Tjingeling på er

Unerbart att vara hemma i Stensele..

Kommentarer
Postat av: isabell

tjena! jag såg att du hade ringt igår, och efter min träning idag så har jag ännu mer att berätta :) men vi kan väl ta det till veckan, passa på att njuta så mycket som du bara kan av att vara hemma!! och kör försiktigt imorgon. kram kram

2009-09-05 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0