Nya kläder och dagens träning

Så var tisdagen snart över..

Har känt mig grymt seg på jobbet idag, och godis sugen så förbannat!!
Men, jag bet ihop.. drack vatten och försöke tänka på annat.
Inte lätt när vi säljer chokladbollar och kexchoklad på jobbet... grrr!!

Kvesarum var och sålde kläder ikväll, så jag passade på att köpa ett nytt linne och byxor.



Träning blev axlar, mage och 20 min cardio.

Axlar
Axelpress i maskin som uppvärmning 15kg
Fjärilen 4/2kg
Axelpress med hantlar 8kg
Framåtlutade flyes, för baksida axel 5/2kg
Omvänd peckflye 26/19kg
Hantelyft åt sidan 6/4kg

Mage
Benlyft på lutande bänk
Rotation i maskin


Där jag har kört två vikter gjorde jag med andra ord dropset. :)  Jag gillart!

Nä, nu är det dags för en proteindrink, sedan duschen och sängen.

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men hallå!!! Jag vill ju också ha kläder.. Varför tänkte du inte på mig? ;-)

2009-09-15 @ 23:01:46
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: emma

wow, starka armar!

2009-09-16 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0