Kostschema

Då har jag varit hos Fredrik och fått mitt kostschema, så kul! :)
Nu ska det hända grejer... är grymt taggad!

Som det ser ut så tror jag inte att jag kommer att gå hungrig.
Ska äta 6 mål/dag och alltid protein innan träning.
Så nu gäller det att planera min mat, och 2 lådor med till jobbet + mellanmålen.
Eftersom jag inte åker hem innan jag drar till stallet.

I morrn blir det till att inhandla det jag inte redan har i kylen.

Söndag till fredag ska jag äta helt enligt upplägget, lödrag är fri mat, men kommer försöka hålla mig ändå.

Gjorde även en fettmätning, siffrorna blev:

Vikt 66kg

Fettvikt 10,43kg
Fettprocent 15,81%

Muskelvikten ska öka, och fettvikten minska... kommer bli grymt det här! :D

Förkylningen känns mkt bättre, bara lite snuvig. Så nu blir det sängen, så kanske jag vaknar pigg i morgon.
När min vapendragare ringer och väcker mig... :)

Har pratat med Isabell idag, nu ska vi ge gärnet och peppa varrandra!
Får jag ett grymt sug efter sånt jag INTE får äta, då vet jag vem jag ska ringa. :)

----------

Har haft en toppen kväll med fina Tess! Så fin vän! <3
Middag, surr, ännu mera surr, bio (En sommar med Göran) kaffe och ÄNNU mera surr.
Alltid lika trevligt!
Filmen var riktigt bra, skön humor och lättsam.

----------

Nä, nu är det dags för sängen!

Godnatt kära läsare


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, har du några bra tips på mat?!



Mvh

2010-12-02 @ 14:53:33
URL: http://vgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0