Fredag kväll

Jaha, då har jag tryckt i mig en pizza!! Eller rättare sagt 1/4 del... mår INTE bra i magen.
Då har jag lärt mig det, trots fri mat fredag kväll och hela lördagen så blir det nog att hålla sig till någorlunda bra mat.
No more pizza for me! BLÄÄÄ!

Svullen, ont i magen/illamående... Men i morrn har jag nog glömt det. ;)

Idag har det varit en träningsfri dag. SLutade jobber 12:45, sedan bar det av till stallet.
Jag och Tess var inte alls motiverade. Tanken var att vi skulle ut och galoppera på gärdena, men det var för surt i marken. Vill INTE ha någon tappsko.

Så det blev banan istället. Upp med några hinder, låga rackare, sedan körde vi igång.
Boggi var seg som en åsna och vi var inte alls i fas med varrandra.
MEn till slut släppte något och i slutet var han kanon!
Traven efter vi hoppat var helt underbar, mjuk och avslappnad i formen.
SÅ trots dålig start så var jag skit nöjd i slutet! :)
Tess avslutade med en kanon fin galopp.. så glad för din skull att Buggio är bra nu! :)

Nä, nu blir det slapp i soffan... upp i ottan för att ta ut hästarna, sedan blir det Friskis heela dagen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ha en underbart skön helg.

Kramisar från pappsen

2009-09-11 @ 23:46:10
Postat av: hannah

Vah?! Inte alkohooool?!?!?!! :o

2009-09-12 @ 01:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0