Det är mycket nu..

Jobbar till 19 idag, sedan blir det raka spåret för vaccination inför resan.
Hade tänkt träna i dag också, men ser inte ut att hinna det.
Sista passet var i torsdags, och det känns i kroppen!
Då man är van att köra så mkt, känner mig så degig i musklerna, i like it hard!

Jaja, tar igen mig under veckan och i helgen, då Isa kommer och hälsar på. :D

Måste upp tidigt i morgon, ska hinna träna innan jobbet.
Efter jobbet åker jag ut till (ex)svärmor, är bjuden på middag och mys.
Ska bli mycket trevligt, gör ont i hjärtat att jag inte kommer ha dom i mitt liv som innan.
Dom har ju varit min familj i 3 år...

I morgon är det värdering av lägenheten, och på onsdag är det fotografering.
Så ikväll innebär det städning!
Får gå upp till förrådet med de jag börjat packa ihop. Men fy så mkt man samlar på sig på 3 år!!
Gruvar mig för flytten, kommer krävas många turer med bilen.

Det var nog allt... för nu iaf :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring Mors HG, han kan låna släp på jobbet.

P&K

2009-09-28 @ 18:49:28
Postat av: Katrin Lindberg

Har inte mycket till blogg. Men jag läser ju din så med all rätt ska du läsa min om du finner den intressant ;D

Take care!

2009-09-28 @ 21:27:24
Postat av: Hannah

Vi hjälper dig med flytten såklart! Orora dig inte över det!

Hur gick det hos exsvärmor?



Kramkramkram

2009-09-29 @ 21:01:42
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0